Značkový e-shop:
 
 
 
 
 

WONDERBRA – KDYŽ PODPRSENKA DOBYDE SVĚT

25. 03. 19

Je sexy. Je okouzlující. Je povznášející. Ano, máme na mysli ikonickou podprsenku Wonderbra i její nositelku. Nahlédněte s námi pod pokličku příběhu, v němž podprsenka dobyde svět.

Značku Wonderbra milují ženy (a vlastně i muži) po celém světě. Zastává totiž názor, že podprsenka nemusí plnit jen praktickou funkci, ale může být i krásný módní doplněk a dodat ženám sebevědomí. A co vznikne, když se spojí krása, kvalita, pohodlí i funkčnost? Vznikne chic podprsenka, která dekolt zvětší, zpevní a zvýrazní. Díky ní se tak žádná žena nemusí trápit menšími ňadry, protože je to přeci naprosto jednoduché – stačí jen zvolit tu správnou podprsenku.

 

Zázrak jménem Wonderbra: Jak to celé začalo?

Všechno to začalo ve třicátých letech v Kanadě, kdy podnikatel Moses (Moe) Nadler v roce 1939 zakládá firmu The Canadian Lady Corset Company a značka Wonderbra tak poprvé spatří světlo světa. Během toho, co Moe šije podprsenky za cenu okolo jednoho dolaru však ještě netuší, že se právě zapisuje do dějin historie spodního prádla. Poté co značka přežije krizi během druhé světové války, rozšiřuje své portfolio také o podvazky, dámské kalhotky a plavky. Rok 1952 se nese ve znamení prvního milníku a zároveň velkého trendu, a to kontroverzních špičatých podprsenek Petal Burst. Byla by škoda o tyto skvosty ochudit svět, a tak firma expanduje do západní Evropy, Jižní Afriky, Austrálie, Izraele i Západní Indie.

 

První velký otřes

V rámci neustálých inovací se v roce 1960 zrodí nový model s push-up efektem, který se stává absolutně revolučním. Podprsenka s názvem Dream Lift otřese nejprve kanadským trhem a poté dobývá i zbytek světa. Největší otřes Wonderbra způsobí ve Velké Británii, kde je dodnes přední uznávanou sexy značkou. 

 

Kampaň, která způsobila řadu autonehod

Největší lavinu pak spouští legendární kampaň s Evou Herzigovou v push-up bra, kterou na billboardech umocňuje nápis „Hello boys“. Ta se vzápětí zapisuje do dějin jako kampaň, která kvůli své vyzývavosti způsobila řadu autonehod. A právě na úspěšnou kampaň „Hello boys” navazuje limitovaná edice podprsenky Wonderbra Strapless Bra, která na první pohled zaujme neotřelým potiskem s motivem mrknutí oka a logem značky. Podprsenka vznikla na počest 10. výročí od svého uvedení na trh a seženete ji mimo jiné i v klasické tělové nebo bílé barvě.

Zdroj obrázku: eveningstandard.co.uk

 

Značka, která si získala srdce žen i mužů

Wonderbra se tak vrývá do paměti nejen díky provokativním a poutavým kampaním, v nichž se kromě Evy objevuje také modelka Adriana Sklenáříková nebo Adriana Čerňanová (která se mimochodem stala i tváří značky), ale také zásluhou rozšíření sortimentu od jednoduchých push-up podprsenek až po široký výběr spodního prádla. Od počátku 90. let je Wonderbra vnímána jako lídr v oblasti spodního prádla, neustále přichází s novými nápady, trendy i materiály, ovšem nikdy nepřestává klást důraz na ženskost.

 

Je tedy divu, že britské ženy údajně považují podprsenku Wonderbra za největší inovaci v dosavadní podprsenkové historii? Kromě ikonické Wonderbra Dream Lift patří mezi nejoblíbenější modely také podprsenka Wonderbra Strapless a Wonderbra Full Effect. Říká se, že alespoň jednu push-upku by měla vlastnit každá žena. Už nějakou máte?

 

Přečtěte si také: