3 ÚŽASNÉ CVIKY NA ZPEVNĚNÍ PRSOU A - PSSST - 1 TAJNÝ TIP

19. 09. 17

Toužíte po pevnějším dekoltu? Našli jsme pro vás tři úžasné cviky, které vám k němu dopomohou. Připravte si podložku, ručník, pití a jdeme na to. A na konci článku pro vás máme jeden tajný tip. 

Kliky3 cviky na zpevnění prsou

Kliky jsou sázka na jistotu. Nikdo jen nemá rád, ale přináší nejlepší výsledky. Možná vás s tímto cvikem kdysi terorizovala vaše šílená tělocvikářka a museli jste jich pro získání jedničky z tělesné výchovy udělat minimálně 50 za minutu, ale nebojte, to vás teď vážně nečeká. Lepší zvládnout 5 pořádně než 20 špatně. A jak je provedete správně? 
 
Vyberte si, zda vám více vyhovuje pánská nebo dámská varianta – při pánské variantě se o zem opíráte dlaněmi a špičkami nohou, při dámské variantě se opíráte o zem dlaněmi, koleny a na zemi máte také nohy od kolen dolů. Dámská varianta je trochu zrádná v tom, že se při ní většina žen prohne v bederní páteři. Dejte si na to pozor a záda se snažte udržet rovná. 
 
Nohy od kolen dolů si nechte položené na zemi, nezvedejte je do vzduchu. To se dělalo dříve, a právě tento detail vedl k nepřirozenému prohnutí páteře, které nadělalo víc škody než užitku. Ruce si položte před sebe tak, abyste dlaně měli přesně pod rameny a lokty směřovaly směrem od těla a svíraly s tělem pravý úhel. Nadechněte se a s výdechem klesněte s tělem dolů, s nádechem nahoru. Zkuste během pohybu zatlačit zlehka do dlaní, cvik vám půjde lépe. Ramena táhněte dolů směrem k pasu, abyste při kliku nepřetěžovali trapézový sval. Pánská varianta kliku probíhá stejně, jen máte nohy na špičkách, což celý cvik znesnadňuje. 
 

Rozpažování 

Pro tento cvik budete potřebovat činky, ale pokud je nemáte, postačí vám 2 láhve s vodou. Jdeme na to: 
  • Lehněte si na záda, lehce pokrčte kolena, ale chodidla nechte na zemi.
  • Stáhněte ramena dolů směrem k pasu. 
  • Ruce s činkami napřimte před sebe, zhluboka se nadechněte až do spodní části břicha a s výdechem pomalu spouštějte paže do rozpažení tak, aby skončily na zemi a svíraly s tělem úhel 90°.
  • S nádechem vracejte ruce zpět nahoru a pohyb ukončete až budete mít činky zhruba 10 centimetrů od sebe.
 

Vše důkladně protáhněte 

Aby bylo vaše úsilí skutečně efektivní, musíte se na konci pořádně protáhnout. Stoupněte si čelem ke skříni (lednici nebo něčemu, co je minimálně stejně vysoké nebo vyšší než vy), a přiložte na ni ze strany ruku v úrovni prsou. Srovnejte si záda, aby byla rovná, a ramena, aby byla dole a neměli jste je někde v úrovní uší. Pořádně se do ruky zapřete a celé tělo vytočte na opačnou stranu. Při této rotaci byste měli krásně cítit, jak se vám protahují prsní svaly. Opakujte s druhou rukou na opačnou stranu. 
 

Jak to dělají ostatní 

Jestli potřebujete mít pevná prsa už zítra, naše cviky vás zřejmě nespasí, ale máme pro vás jeden velmi užitečný tip. Sexy dekolt vám během pár vteřin vykouzlí dobře zvolená podprsenka. Zkuste sáhnout po vyztužené podprsence, ta dodá vašim ňadrům hezký tvar. Pokud toužíte po větší velikosti, směle si kupte super push up podprsenku. Konečný vzhled vás velmi mile překvapí.
 
Mnoho krásných žen, které ve svém okolí potkáváte, pravidelně cvičí, ale mnoho z nich si umí jen zvolit to správné spodní prádlo. Nejlépe uděláte, když na sobě budete pravidelně pracovat a za odměnu si pořídíte pěknou podprsenku. Přejeme vám pevnou vůli. 
 
 
Přečtěte si také: