Víte, jak se správně obléknout na obchodní schůzku?

24. 1. 08:45

Nové obchodní partnerství nebo uzavřená spolupráce jsou důkazem, že jste si na obchodní schůzce vedla na výbornou. Jak už vědecké studie týkající se experimentální psychologie ukazují, o tom, zdali uspějete či nikoliv, rozhoduje z velké části i váš outfit. Co vám tedy dopomůže k úspěchu a s čím naopak pohoříte? Formální oblečení vzbuzuje profesionalitu i důvěryhodnost a dokáže skvěle podtrhnout vaše vystupování i kvality, proto si na jeho výběru dejte opravdu záležet. 


  

 Dejte přednost kvalitním materiálům

Držte se kvalitních materiálů, jakými jsou hedvábí, směsi bavlny nebo viskóza, a před divokými vzory dejte přednost jednobarevným. Pamatujte, že v jednoduchosti se skrývá nejen krása, ale i úspěch.
Myslete na to, že sukně nebo šaty by měly sahat alespoň ke kolenům. Černá pouzdrová sukně do pasu zvýrazní vaši figuru, pokud ji navíc zkombinujete s kvalitní blůzkou a vysokým drdolem, budete působit elegantně a sofistikovaně.
  

 Boty jako vaše vizitka

  
Ne nadarmo se říká, že podle bot poznáte člověka. Balerínky, otevřené sandále ani robustní zimní boty na obchodní schůzku nepatří. Pokud vám to počasí dovolí, černými uzavřenými lodičkami na nižším podpatku rozhodně nic nezkazíte. V zimě pak obujte elegantní kozačky, opatrně však s jejich délkou - lesklými kozačkami nad kolena pohřbíte svou serióznost už ve dveřích.
  

 Nezapomeňte na vhodné spodní prádlo

Spodní prádlo by mělo korespondovat s oblečením vždycky, nejen při obchodní schůzce. Pod přiléhavou sukni či šaty si oblékněte raději bezešvé spodní prádlo, ať v určitých partiích nedocílíte rušivého efektu. Stejně tak sáhněte po klasických tělových nebo černých silonkách či punčochách, třeba po punčochových kalhotách ABSOLUTE FLEX, které nesjíždí dolů a zajistí vám pohodlí.
  

 A co líčení?

Vsaďte na přirozenost a pozornost upoutejte raději svými schopnostmi a šarmem než zářivými očními stíny. Zvolte decentní, tlumenější barevné tóny a rudou rtěnku si šetřete na večer. Mohla by se totiž stát středem zájmu, a to na důležitém obchodním jednání pravděpodobně nechcete. Nakonec svůj vzhled dolaďte k dokonalosti příjemným parfémem, ovšem i tady platí, že méně je někdy více.